PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzekwalifikowanie z programisty › Re: przekwalifikowanie z programisty
  • Data: 2009-05-18 22:29:57
    Temat: Re: przekwalifikowanie z programisty
    Od: "freak" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja od razu po pracy chodzę biegać inaczej bym zwariował :-)

    >ruchu i braku rozwoju. Ogólnie lubię programowanie, jednak praca ta
    >oznacza ciągłe rozczajanie czyjegos kodu, praca z kodem i tworami
    >autorskimi utrzymywanymi przez wiele osób, z których rodzą się

    Widzisz to jest chyba problem naszego małego IT, zazwyczaj nic
    ciekawego. Ile mamy R&D z prawdziwego zdarzenia ? takiego
    gdziem pisze się coś ciekawego i tworzy nowe projekty ? Ba ze świecą szukać,
    bo żadna firma nie uraczy w ofercie napisać co robią (czyt.
    najprawdopowodniej
    fixują jakis system napisany dawno temu w głównej siedzibie, w której nie ma
    chętnych frajerów)

    Lepsza mała firma i mniejsze innowacyjne projekty niż wielkie
    potworki. Ja mam w projekcie swoją samodzielną część, którą piszę sam
    i bardzo mi się to podoba. Anyway wolał bym byc rozliczany za zadania
    jak pisał kolega, bym miał z 10x więcej motywacji i satysfakcji ale to
    jeszcze nie
    czas dla mnie na to.