PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w policji › Re: praca w policji
  • Data: 2005-04-17 07:36:07
    Temat: Re: praca w policji
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Apr 2005 00:50:31 +0200, "Kroofka" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam, czy ktoś się może orientuje jak wygląda rekrutacja do policji?
    >jestem kobietą, kończę studia (humanistyczne na UJ), marzy mi się etat w
    >dochodzeniówce albo kryminalnej...
    >jakie są szanse i jak to w ogóle wygląda?
    Generalnie źle. Jak w budżetówce np. w wojsku, policji, szkolnictwie
    jeżeli nie posiadasz znajomości to właściwie sprawa jest przegrana. Według
    mnie żeby się dostać do policji na stanowisko mundurowe trzeba posiadać
    znajomego generała. Dla stanowiska "referenta" w komendzie - znajomego
    komendanta itp.

    PS. Nie chwal się studiami, bo właściwie to już w tym momencie nie jest
    atut.
    Życzę Tobie abyś dostała wymarzoną pracę i będę trzymał kiciuki, ale
    jestem realistą.
    Robert Zawodny