PracaGrupypl.praca.dyskusjeporzucenie pracy › Re: porzucenie pracy
  • Data: 2002-11-15 09:13:18
    Temat: Re: porzucenie pracy
    Od: "MarP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma czegoś takiego. Jest za to rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
    > z winy pracownika/pracodawcy. Tak trudno poczytać KP i nie ściemniać?

    Ja nie bede odsylal Cie do KP. TYlko dla wygody przytocze go tutaj:
    "
    Rozdzial II Oddzial 2: Przepisy ogolne o rozwiazaniu umowy o prace
    Art. 30. § 1. Umowa o pracę rozwiązuje się:
    3) przez oświadczenie jednej ze stron bez zachowania okresu wypowiedzenia
    (rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia),
    "

    Pozdrawiam,

    MarP