PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta od urzedu pracy › Re: oferta od urzedu pracy
  • Data: 2006-08-06 16:11:52
    Temat: Re: oferta od urzedu pracy
    Od: "Przemek" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "polorob" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:eb0ee6$fob$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > mam pytanie jakie sa konsekfencje odrzucenia przyjecia pracy oferowanej
    > przez U.P.
    > nadmieniam ze posiadam status osoby bezrobotnej z prawem do zasilku

    A nie lepiej powiedziec potencjalnemu pracodawcy ze sie nie jest
    zainteresowanym -
    wiadomo ze z niewolnika nie ma pracownika wiec im tez nie zalezy aby
    zatrudnic kogos na sile.
    Mam inne pytanie poniekad zwiazane z ta sprawa - czy UP moze zabrac zasilek
    przy kazdej odrzuconej ofercie
    czyli jak up zaoferuje nam np prace w ramach umowy zlecenie , umowy o dzielo
    czy samozatrudnienia to nie przyjecie takiej oferty tez skutkuje
    utrata prawa do zasilku czy oferowane musi byc zatrudnienie w ramach umowy
    o prace?

    pzdr