PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta od urzedu pracy › Re: oferta od urzedu pracy
  • Data: 2006-08-07 21:30:37
    Temat: Re: oferta od urzedu pracy
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS.: To co napisałem jest kompilacją z tego, co przeczytałem na temat
    > chronicznych bezrobotnych, tych, którzy są ponoć 'psychologicznie
    > niezdolni do podjęcia jakiejkolwiek pracy zawodowej' i dla których, ze
    > względu na 'solidarność społeczną', według światłych rządzoących
    > należałoby ustanowić renty.

    nie wiem czy wiesz ale u nas nie ma zasilkow stricte. Musisz najpierw na nie
    zarobic, wiec de facto daja ci ten "zasilek" z kasy ktora sam do budzetu
    wrzuciles. Nie ma wiec mozliwosci by ktos "wyludzal" zasilek dla bezrobotnych. W
    USA tez jest taki "zasilek" i nazywa sie ubezpieczeniem od nieposiadania
    zatrudnienia.