PracaGrupypl.praca.dyskusjenie przedluzenie umowy › Re: nie przedluzenie umowy
  • Data: 2004-04-06 10:27:52
    Temat: Re: nie przedluzenie umowy
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) czy musze informac prezesesow ze nie przedluze umowy (od 1 maja)

    Nie. Jesli nie dadza ci umowy do podpisania z ostatnim dniem, to
    nastepnego mozesz po prostu nie przyjsc.

    > 2) zwarzywszy ze firma pewnie znowu sie opozni z wyplata wynagrodzenia
    > czy moge nie przekazac im hasel do serwerwow i urzadzen sieciowych?
    > biorac to jako zabezpieczenie ktore moze mi gwarantowac wyplate pensji

    Kontrowersyjne, mozesz miec z tego powodu problemy. Firma moze pojsc
    taka sama droga i oskarzyc cie np. o kradziez sprzetu ... Generalnie,
    jesli masz umowe o prace i nie dostaniesz wynagrodzenia to lepiej isc z
    tym do sadu pracy.