PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-25 09:55:27
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z moich obserwacji wynika raczej to, że takie zachowanie jest zależne od
    > człowieka, a nie od ustroju.

    Wiesz, człowiek jest istotą stadną i predzej czy puźniej przejmie zachowania
    otoczenia w którym przebywa. A że za komuny było tak jak we wcześniejszym
    poście napisałemtego nie zaprzeczysz.

    > Znam wiele osób młodych, które do pracy
    > przychodzą po to, by pogadać, ponagrywać płyty, podzwonić w sprawach
    > prywatnych etc.

    Tacy również sie zdarzają.

> [...]
    > mojej etatowej)pewnego razu do 23:00 byłem na spotkaniu z delegacją
    > kontrahenta, ratując dupę swojemu przyszłemu szefowi. O 2:00 wyjechałem
    > z biura, by na 8:00 zdążyć złożyć wymówienie, na którym straciłem ok. 15
    > 000 zł.
    > W nowej robocie przez pierwsze kilka miesięcy nieczęsto kończyłem przed
    > 20:00. Kiedy byłem w Twoim wieku zdarzało mi się być w pracy okrągłą
    > dobę, bo trzeba było coś uruchomić. Rano przychodził szef i pytał,
    > dlaczego tak "wcześnie" a ja w robocie. Był przynajmniej na tyle OK, że
    > z góry mówił, że za nadgodziny nie płaci.

    Widać jesteś wyjątkiem. Ja swoje zdanie mam na podstawie obserwacji
    zachowania ludzi w obecnej jak i poprzedniej firmie. Dotyczy to szczególnie
    kobiet. Ja je okreslam jednym słowem "biurwy". Przykład: trzeba było zostać
    godzinę dłużej bo dane z terenu się opóźniły, wiec biurwa która te dane
    obrabiała wszczęła awanturę, że nie moze zostać bo jest umówiona do
    fryzjera!.
    Biurwa jest po 50-ce. Nic dodać nic ująć. Dla mnie jest do zwolnienia.

    Pozdrawiam
    wm