PracaGrupypl.praca.dyskusjemoże podyskutują 50- latki? › Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
  • Data: 2002-11-25 10:38:08
    Temat: Re: może podyskutują 50- latki i 40-latki?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwi mnie brak poszukiwania rozwiązań systemowych.
    > Wzrost wydajności będzie powodował wzrost bezrobocia.
    > Pracy zaczyna brakować i tym młodym walczącym :-((.
    > Może należy pomyśleć o skracaniu czasu pracy.
    > Na przykład 39 godzinny tydzień pracy, opóźnianie
    > wejścia młodych ludzi w wiek produkcyjny, wcześniejszy
    > wiek emerytalny np. równy 60 lat dla kobiet i mężczyzn.
    > Wtedy to i wydajność będzie w większej cenie, coraz
    > mniej uzależniona od wieku pracownika.

    Rany boskie............A z czego Ty to wszystko chcesz oplacic?
    O!!! Juz wiem!!!!...Wyzsze podatki, prawda?;) Od tych co pracuja, na
    utrzymanie tych co nie pracuja, zeby ochoty do pracy nabrali, i od tych co
    zatrudniaja, zeby przypadkiem nie zostalo im na nowe miejsca pracy.A moze
    jeszcze opodatkujemy pracownikow i pracodawcow w USA...petycje do ich Senatu i
    Kongresu wyslemy, niech uchwala na emerytow polskich po 10 $ miesiecznie od
    lba, za Kosciuszke i Pulaskiego.

    A emerytom damy rowne emerytory, po 100 zl na leb i prezerwatywy po zlotowce,
    bo niektore leki (podobno rownie przydatne we wspomnianym przypadku jak
    powyzsze prezerwatywy....ale liczy sie slogan) juz maja.

    Tak przy okazji. Poszukiwania systemowe juz trwaja. Przy jakims watku na temat
    eutanazji wyczytalem, ze najwiekszym jej propagatorem, sa towarzystwa
    ubezpieczeniowe, lozace duze kwoty na leczenie wlasnie emerytow...co sie maja
    meczyc........

    > Pozdrawiam.
    > ad.

    Pozdrawiam