PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
  • Data: 2007-10-09 20:45:46
    Temat: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Rozumiem, że preferujesz pdf?
    >
    > Zdecydowanie.

    Ja jeszcze dodam, że większość HR-owców woli jednak dokumenty właśnie
    Worda. A wręcz pracowałem kiedyś w firmie, w której dziewczyna
    odbierająca maile z ofertami pracy w ogóle nie wiedziała, co to jest pdf
    - po wytłumaczeniu natomiast nie mogła się nadziwić, dlaczego ludzie się
    w to bawią, skoro i tak normalny rekruter używa normalnego (wiadomo,
    jakiego?) systemu.

    > Choć czasami DOC wiele mówi o wysyłającym. Bo jak poważnie
    > traktować osobę z "biegłą znajomością pakietu Office", która swoje CV
    > formatuje spacjami?

    Ja np. swoje CV zrobiłem jeszcze w Wordzie 95 za pomocą kreatora, po
    czym stopniowo je uaktualniałem i przerabiałem w Wordzie 97, 2000, 2003
    i 2007. I istotnie, jest ono poformatowane spacjami. Dlaczego? Bo jak
    próbowałem wprowadzić style, to były komputery (Windows 98 i Word 2000,
    o ile dobrze pamiętam), na których się ono zaczęło rozjeżdżać. A wolę
    takich rzeczy nie ryzykować.

    > Albo inną osobę, której CV "waży" kilka mega, bo
    > wkleiła swoje zdjęcie w rozdzielczości wystarczającej do wyprodukowania
    > dobrej jakości plakatu na ścianę w pokoju o powierzchni 20 metrów
    > kwadratowych?

    A to już faktycznie jest niedopuszczalne.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com