PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
  • Data: 2007-10-10 09:14:22
    Temat: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    WAM wrote:

    > Ja mam skonfigurowane "nigdy nie wysylaj potwierdzenia". Nie lubie jak
    > mi wchodza smieci w nadawcza/wyslana poczte. Nie lubie tez gdy podczas
    > proby przeczytania wiadomosci wywala mi na wierzch inny komunikat,
    > żądający ode mnie reakcji (tak/nie) abym mogl zrobic to co chcialem.

    Dla mnie żądanie potwierdzenia to ingerencja w moja prywatnosc, w to,
    kiedy czytam maile, jak dlugo u mnie leza przed odpisaniem itp.; jest to
    tez oznaka nieufnosci: czy je w ogole czytam. Podejrzenie, ze nie
    czytam, odbieram jako niemile.

    Jedyna sytuacja, gdy akceptuje żądanie potwierdzenia i uwazam je za
    przydatne, to komunikacja w zespole podczas pracy na biezaco. Jesli
    wysle komus informacje, ktore maja wplynac na jego dzialania, to
    odczuwam spokoj i pewnosc, gdy wiem, ze dotarly i zostaly przeczytane.
    Jesli nie ma potwierdzenia przez pol godziny, a sprawa jest pilna, wiem,
    ze musze uzyc innego kanalu komunikacji, np. zadzwonic na komorke. Kiedy
    sytuacja zmienia sie w ciagu kwadransow wymagajac natychmiastowego
    reagowania na zmiany, żądanie potwierdzenia potrafi bardzo usprawnic
    przeplyw informacji. Ale to jest jedyna sytuacja, w ktorej widze
    uzasadnienie dla uzywania tej funkcji, w innych przypadkach jest to dla
    mnie wyraz nieufnosci.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia