PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
  • Data: 2007-10-02 18:36:52
    Temat: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" napisał w wiadomości

    > To podziel się :)

    Maciek, a czy Ty się tym przypadkiem zawodowo nie zajmujesz;)

    > A jakikolwiek test z użyciem nieznanych kandydatowi reguł (np. to, że
    > kandydat nie wie pod jakim kątem będzie sprawdzany list mot.) tak naprawdę
    > sprawdza zupełnie coś innego. Pytanie tylko co?

    Zasady pisowni, czytelność formułowania zdań, poprawność gramatyczna. To
    jest ważne niezależnie od rodzaju tekstu. I o ile pisania ofert czy
    artykułów prasowych można się nauczyć, o tyle te trzy rzeczy dobrze jest
    mieć opanowane już na starcie.

    > A dlaczego?

    He he:) No dobra:
    - wymóg min 2 lata w branży PR: jeżeli ktoś po dwóch latach w PR nie wie jak
    się sprzedać, to znaczy, że nic się nie nauczył;
    - kreatywność: tu mamy marudzenie "po co to" zamiast próby wykazania się
    jakimś fajnym rozwiązaniem;
    - przygotowanie informacji dla klientów: tu mamy osobę, która nie potrafi
    przygotować dla potencjalnego pracodawcy informacji na własny temat;
    I mój własny "czuj" - znam kilku piarowców i żaden z nich nigdy by się nie
    zapytał jak sformułować informacje dla nieznanego odbiorcy. Zapytaliby "na
    kiedy"?

    (Thiefunny, nie bierz sobie tego za bardzo do serca. Może Ty masz gorszy
    dzień, a może ja mam ochotę komuś szpilę wsadzić:))

    pzdr,
    Aga