PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec zlotej ery dla pracodowacow? › Re: koniec zlotej ery dla pracodowacow?
  • Data: 2006-01-21 13:13:30
    Temat: Re: koniec zlotej ery dla pracodowacow?
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:1132392286.20060121140457@nie.pisz.tu...

    > Mylisz się - jest łatwiejsze wyjście. Należy postanowić, że nie
    > ma żadnych emerytur i kto chce żyć jak już nie potrafi pracować,
    > ma być utrzymywany przez rodzinę...

    Jak każdy socjalista :) nie potrafisz sobie wyobrazić jeszcze prostszego
    wyjścia, gdy państwo nie będzie nic postanawiać na temat emerytur. One nie będą
    państwa w ogóle obchodzić. Po prostu chcąc taką emeryturę mieć dogadam się z
    prywatnym ubezpieczycielem, który mi ja wypłaci na uzgodnionych warunkach.

    --
    vertret