PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
  • Data: 2002-07-21 09:14:00
    Temat: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ukladanie kostki brukowej na duzym parkingu, to jedyny duzy projekt jaki
    mi
    > przychodzi do glowy, w ktorym mozna sobie wymienic kluczowych pracownikow
    od
    > zaraz.

    :)

    > Kazdy projekt wymagajacy specjalistycznej wiedzy czy projektowania opiera
    > sie na jednostkach.

    Tak, ale te jednostki prowadza dokumentacje, komunikuja sie z innymi,
    pracuja w grupie. Czy bylyl by w stanie prowadzic taki projekt samodzilenie,
    albo poza grupa - wybacz ale nie sadze.

    > W kazdej dziedzinie zycia jest ktos kto trzyma kluczowa pozycje.
    > Gdy takiego pracownika zabraknie, projekt przedluza sie, bo ktos inny musi
    > ogarnac to co poprzednik mial w jednym palcu.

    Oczywiscie, ja po prostu sie oburzylem, ze facet
    1. nie przedstawil swojej sytuacji dokladnie
    2. jedyne na co go bylo stac to marudzenie jak mu ciezko i ze _musi_ sie
    dzielic swoja bezcenna wiedza!
    3. wszyscy jak jeden maz wspolczuli mu i prowponowali prowadzenie dywersji

    Pozdr.
    Beny