PracaGrupypl.praca.dyskusjekafejka internetowa › Re: kafejka internetowa
  • Data: 2003-04-29 12:26:33
    Temat: Re: kafejka internetowa
    Od: "iceman" <s...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ejka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!!
    > Zanim zwrócę się do grupy z prośbą o radę przedstawię po krótce w czym
    > rzecz.
    > Zastanawiam się wraz z mężem nad otwarciem kafejki internetowej.
    Dysponujemy
> [...]
    > wynajęciem go ponieważ wszelkie próby prowadzenia jakiejś działalności nie
    > zdały egzaminu ze względu na "świeżość" osiedla i pobliski supermarket.
    > Zastanawiamy się czy taka kafejka miałaby szansę na przetrwanie, czy
    > zdołałaby "zwabić" młodzież, która nie bardzo wie co ze sobą zrobić. W
    końcu
    > nie wiemy też czy musielibyśmy spełnić jakieś warunki niezależne od nas
    > oprócz zakupu sprzętu, połączenia internetowego itd, itp. Dodam, że lokal
    > znajduje się na parterze budynku mieszkalnego.
    > Będę wdzięczna za wszelkie sugestie, Ejka

    Witaj.
    Szczeze mowiac chyba nie najlepszytm pomyslem jest zakladanie caffe. Wiem
    cos o tym, gdyz sam bylem adminem 3 takowych w centrum miasta. Zyski marne,
    koszty duze, lokalizcja nieciekawa (sąsiedztwo domow mieszkalnych) a
    sasiedzi takich lokali potrafia utrudnic zycie. Jedyna szansa zeby wyjsc
    jakos jeszcze na kawairence musiala bys swiadczyc uslugi typu dostarczanie
    internetu dla domow co moze na dluzsza mete prowadzic do spadku zyskow z
    kawiarenki. Ale cos trzeba robic.

    pozdrawiam
    iceman