PracaGrupypl.praca.dyskusjekafejka internetowa › Re: kafejka internetowa
  • Data: 2003-04-29 14:07:50
    Temat: Re: kafejka internetowa
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ejka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A209219141A1@jplwant0
    03.jasien.net...
    > Witam!!!
    > Zanim zwrócę się do grupy z prośbą o radę przedstawię po krótce w czym
    > rzecz.
    > Zastanawiam się wraz z mężem nad otwarciem kafejki internetowej.
    Dysponujemy
    > własnym lokalem o pow. 31 m2, który obecnie stoi pusty. Problem w tym, że
    > ten lokal znajduje się na terenie nowowybudowanego osiedla domków jedno- i

    A ja mam pomysl na zarobienie dobrej kasy w tym lokalu. Otworzcie po prostu
    monopolowy - koniecznym asortymentem jest tanie wino i tanie piwo (nie musi
    byc smaczne, wazne by bylo tanie) Oczywiscie trzeba bedzie dac lapowke za
    wydanie zgody na sprzedaz alkoholu w takim miejscu, ale gwarantuje ze kasa
    zainwestowana szybko sie zwroci, a i inwestycje w wyposazenie lokalu nie
    beda duze (lodowka, kasa fiskalna, jakas lada i stare polki na poczatek
    starcza - mozna tez pomyslec o postawieniu tanich plastykowych stolikow z
    parasolami na zewnatrz, wtedy bedzie jeszcze wiecej meneli skorych do
    sporzycia winka w kulturalnych warunkach)

    PS: Wcale nie zartuje, jest to powazna rada. Spojrzcie jaki interes w dobie
    kryzysu naljepiej prosperuje - podle sklepiki z winem. W koncu w kraju jest
    coraz wiecej biednych ludzi, a tacy najbardziej lubieja utopic smutki w
    alkoholu (tanim).