PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi › Re: jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi
  • Data: 2006-06-15 19:12:57
    Temat: Re: jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi
    Od: "maro" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to w takim razie, skoro i tak zaczelismy druga reke :) i pojawily się już
    firmy dla których informatyka nie jest podstawowym profilem dzialanosci to
    dodalbym jeszcze mBank - z tego co wiem to w Lodzi wlasnie zajmuja się
    strona informatyczna tego przedsiewziecia.

    Mysle jednak, ze jeśli chodzi o informatykow-developerow to wieksze
    wymagania (i co za tym idzie wyzsze zarobki) sa w firmach typowo
    informatycznych gdzie tworzy się soft dla zewnetrznych odbiorcow.

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e6rh54$1574$1@node3.news.atman.pl...