PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zalatwic sobie 5 dni wolnego jak mi nie przysluguje? › Re: jak zalatwic sobie 5 dni wolnego jak mi nie przysluguje?
  • Data: 2003-07-31 11:12:14
    Temat: Re: jak zalatwic sobie 5 dni wolnego jak mi nie przysluguje?
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sobie zalatwic zwolnienie w firmie nr1? czy prosic szefa o wolne?
    > czy isc do lekarza? jakie sa mozliwosci zalatwienia wolnego. (pracuje na
    > umowe o dzielo)

    A czy to co robisz wymaga siedzenia w firmie i czy w umowie masz zapisane,
    ze musisz tam byc kazdego dnia? Bo generalnie przy umowie o dzielo liczy sie
    efekt koncowy i pracodawcy nie powinno obchodzic gdzie i kiedy cos robisz.
    Jesli wywiazesz sie z terminu oddania dziela nie powinienes miec problemow z
    czasem na szkolenie.

    Pozdrawiam,
    Aga