PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zalatwic sobie 5 dni wolnego jak mi nie przysluguje? › Re: jak zalatwic sobie 5 dni wolnego jak mi nie przysluguje?
  • Data: 2003-07-31 14:10:48
    Temat: Re: jak zalatwic sobie 5 dni wolnego jak mi nie przysluguje?
    Od: "przemo77" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jezeli nie wspominales jeszcze szefowi ze chcesz wolne, to idz do lekarza.
    Idz jutro do pracy, poopowiadaj ludziom ze zle sie czujesz, a od
    poniedzialku na L4. Jezeli juz cos na temat wolnego wspomniales to pojscie
    na L4 bedzie oczywistym chamstwem.

    Zawsze mozesz tez sprawe postawic otwarcie i owiedziec szefowi prawde. W tym
    przypadku musisz liczyc na to ze szef okaze sie czlowiekiem, ale na to bym
    nie liczyl.

    Jesli ja mialbym wybierac to w firmie nic na temat wolnego bym nie mowil, a
    od poniedzialku polazlbym na L4.