PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-19 14:21:29
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i1sfq1$sg4$1@news.dialog.net.pl...
    > A potem co? Każdy się ześwini?

    Dlaczego miałby się ześwinić?

    > Ja się nie zeświniłem i jestem z tego nie tylko dumny ale i pełen
    > szacunku do siebie.

    To się chwali.

    > To nie zbrodnia.
    > Chodzi o metody i granice.

    Oczywiście, że nie zbrodnia. Takie prawo natury. Instynkt samozachowawczy.
    Dlatego śmieszą mnie deklaracje typu "w trosce o dobro klienta (pracownika)..."
    Producent pasty do zębów, nie dlatego ją produkuje, że dba o stan uzębienia
    społeczeństwa, ale zarabia na jej sprzedaży.
    Tak samo pracodawca, robiąc coś ekstra dla pracownika, oczekuje, że zwróci mu
    się to z nawiązką.
    Pracownik daje z siebie więcej, zostaje *po godzinach w upale*, licząc na
    premię, uznanie szefa i podwyżkę w przyszłości, ale nie zawsze otrzymuje to, na
    co liczył.

    > Wiem.
    > Gówno jest wszędzie.
    > Ale nie wszyscy są gównem.

    Na szczęście nie wszyscy, ale taki margines występuje i należy się z tym liczyć.

    j.