PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-16 06:33:27
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof pisze:
    > "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > Tyle, że ja nie musiałem tego tak dobitnie sugerować, ponieważ w
    > firmach, w których pracowałem, to była oczywista oczywistość (z jednym
    > niechlubnym wyjątkiem). Tak jak dla mnie oczywistą oczywistością było
    > to, że trzeba zrobić projekt "na wczoraj", bo nikt za nas tego nie
    > zrobi. Argumenty "to nie moja sprawa, jest 16 a ja wychodzę" uważałem i
    > nadal uważam, za zwykłą dziecinadę. Choć oczywiście je respektuję, przy
    > czym rzecz jasna nie widzę wówczas powodu, by takiego pracownika w jakiś
> [...]

    Wiesz - przypadkiem usłyszałem rozmowę jednego z mądrych dyrektorów
    (mądrych, bo wyprowadził jedną firme na prostą i z podupadającej stała
    się dobrze prosperującą) z jednym, świeżo upieczonym kierownikiem, który
    pod koniec marca mówił, że ma tyle urlopu, bo nie ma kiedy iść na urlop.
    Tamten mu odpowiedział - jeśli nie potrafisz planować swojego czasu
    pracy, to jak chcesz zarządzać czasem pracy innych pracowników.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl