PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › Re: dyspozycyjność w pracy?
    From: "gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Date: Sun, 11 Jan 2009 18:21:59 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Użytkownik "Wiktor" napisał:
    > Osoby pracujące w stałych godzinach też nie mogą umówić się na spotkanie o
    > godzinie 12.00, nie mogą w ciągu dnia pójść na kurs - wszystko robi się w
    > godzinach wolnych od pracy.

    widzisz, ale okres pracy mam stały i z góry znany i zaplanowany, widzę że
    masz małą wyobraźnię, a jeszcze mniejsze zdrowy rozsądek, wiec dam ci tylko
    do zrozumienia że chociażby pory snu nie da się od tak sobie zmieniać i
    dostosowywać do graikuw, poniał?

    > Przy normalnym etacie pracodawca też Ci może kazać zostać po
    > godzinach i Twoje plany musisz wtedy skorygować. .

    bzdury pleciesz, co najwyżej może mnie kulturalnie poprosić, a ja jak będę
    miał chęć i nie będzie to kolidowało z moimi zajęciami to mogę sie zgodzić,
    lub nie kuźwa, gdzie ty pracyjesz ?:O(

    > Poza tym, coś się uparł tej drugiej pracy? Ile % ludzi ma drugie etaty?
    > Policzmy: 8 godzin pracy + 1h-2h na dojazdy + 7h snu = do 17h
    >/ciap/ przyjaciółmi, zainteresowania, itp. Ty tak chcesz żyć?

    widzisz, nie każdy tak jak ty nie musi pracować bo odziedziczył majątki po
    rodzicach którzy dorobilii sie go na trupach innych (bo na polską
    zeczywistość uczciwą pracą niczego sie nie dorobisz)
    nie jestem złodziejem i donosicielem i pracuję, a co do czasu to 2 etaty to
    dla mnie normalka, kiedys pracowałęm na 3 i jeszcze miałęm 2 dni wolnego
    (jednak można sobie kulturalnie godziny pracy zorganizować) i nie nażekałęm,
    a jak ktoś nażeka to niech nie pracuje

    > Ja mam takie doświadczenie życiowe: studia dzienne (przedmioty ścisłe -
    > więc nie było łatwi) + praca 3/4 etatu (zmianowa) + 2*4h kursu w

    hahaha, jak masz łątwe studia to i masz czas na 2 fakutety, pracę i jeszcze
    masz masę wolnego czasu, ale jak masz studia troszkę bardziej skomplikowane
    i na dodatek chcesz sie czegos nauczyć to same studia zajmą ci 3 etaty, a
    jak nie chcessz takiego życia, to cóż, może lepiej było nie studiować, bo co
    ci te studia dały?