PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › Re: dyspozycyjność w pracy?
  • Data: 2009-01-11 13:09:11
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: Wiktor <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > a mnieszane grafiki niczym się od tego nie różnią, tylko pewnie grafik
    > poznajesz z tygodniowym czy miesięcznym wyprzedzeniem i masz gówno do
    > gadania i nie ważne czy w tym czasie masz akurat inną pracę, masz
    > umówione spotkanie, czy opłacony kurs zawodowy, musisz sie stawić na
    > wezwanie a pensje pewnie dostajesz jak za etat:O(
    > i tu jak sie domyślam jest haczyk, ale pewnie tych haczyków jest wiecej:O(

    Osoby pracujące w stałych godzinach też nie mogą umówić się na spotkanie
    o godzinie 12.00, nie mogą w ciągu dnia pójść na kurs - wszystko robi
    się w godzinach wolnych od pracy. Przy normalnym etacie pracodawca też
    Ci może kazać zostać po godzinach i Twoje plany musisz wtedy skorygować.
    Tak samo w tym przypadku, tylko tutaj niestety musisz organizować trochę
    wcześniej, gdyż nie wiesz kiedy jak będziesz dokładnie pracował.

    Poza tym, coś się uparł tej drugiej pracy? Ile % ludzi ma drugie etaty?
    Policzmy: 8 godzin pracy + 1h-2h na dojazdy + 7h snu = do 17h
    Z doby pozostaje w takim razie 7 godzin - tutaj trzeba wcisnąć jeszcze
    drugą pracę, o której mówisz. A gdzie kursy, sport, spotkania z
    przyjaciółmi, zainteresowania, itp. Ty tak chcesz żyć?

    Ja mam takie doświadczenie życiowe: studia dzienne (przedmioty ścisłe -
    więc nie było łatwi) + praca 3/4 etatu (zmianowa) + 2*4h kursu w
    tygodniu. Nie miałem czasu na zabawę, zainteresowania, naukę. Udało się
    wytrzymać rok do końca studiów. Wtedy powiedziałem sobie, nigdy więcej
    takiego obciążenia, bo życie mija przez palce.

    --
    Wiktor