PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › Re: dyspozycyjność w pracy?
  • Data: 2009-01-11 23:03:03
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 18:21:59 +0100, gargamel napisał(a):

    > nie jestem złodziejem i donosicielem i pracuję, a co do czasu to 2 etaty to
    > dla mnie normalka, kiedys pracowałęm na 3 i jeszcze miałęm 2 dni wolnego
    > (jednak można sobie kulturalnie godziny pracy zorganizować) i nie nażekałęm,
    > a jak ktoś nażeka to niech nie pracuje

    A ty non stop narzekasz. Więc albo:
    - zamknij twarz i pracuj na te swoje dwa etaty
    - nie bierz tej pracy i podciągnij swoją ortografię

    Tak na marginesie - jakie to były te twoje 3 etaty? Bo na mój durny mózg
    3x8=24, więc CAŁĄ dobę zajmowała ci praca, nie zostawało nic na sen,
    dojazdy i i takie tam pierdoły. Zdefiniuj swoje pojęcie etatu (praca 8
    godzin dziennie 5 dni w tygodniu to raczej nie była).

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)