PracaGrupypl.praca.dyskusjedot.referencji › Re: dot.referencji
  • Data: 2003-07-04 11:42:28
    Temat: Re: dot.referencji
    Od: "Czarna" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale jesteś mądry, nie chciałam żeby ktoś to za mnie zrobił! Chodzilo mi o to
    , że jezeli są wzory CV to może i sa wzory referencji.
    Jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej sie nie mieszaj w rozmowę!
    A Czarna to moja ksywka od moich oczu i włosów.

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:be0r6i$eoe$1@news.onet.pl...