PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-29 07:52:02
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "Misiek" <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:226b.00000b84.3f9f5dec@newsgate.onet.pl...

    > ile w takim razie jest w Holandii dni światecznych w roku ?

    11, czyli o 1 wiecej niz w USA. Oczywiscie niektore wypadaja w niedziele,
    tak jak np. pierwszy dzien swiat wielkanocnych. Acha, a dzieci w lecie maja
    tylko 6 tygodni wakacji.

    > ilu godzinny masz tydzień pracy, ile urlopu i innych dni wolnych od pracy
    > ciągu rooku? Zakładając oczywiście, że pracujesz w oparciu o powszechnie
    > obowiazujące w Holandii przepisy prawa pracy. Napisz to wtedy pogadamy.

    W moim wieku (39) mam 25 dni urlopu. Standardowo, tydzien pracy ma 38
    godzin. Jak ktos chce, moze pracowac 40 godzin, a dwie godziny na tydzien
    odbierac jako dzien wolny. Wychodzi wtedy 12 dni w roku. Duzo zakladow uzywa
    tych dni do laczenia np. Bozego Narodzenia z Nowym Rokiem. W urzedach
    panstwowych standardem jest 36 godzinny tydzien pracy.

    Misiek