PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic z kasa › Re: co zrobic z kasa
  • Data: 2002-01-17 12:34:43
    Temat: Re: co zrobic z kasa
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a26fn2$lko$1@trinity.euromedia.pl...
    > i duze prawdopodobienstwo ze nie wypali,
    > a nie prosciej cos czego jest kupa? tort sie podzieli na 101 kawalkow
    zamiast
    > na 100, a i w branzy mozesz oferowac cos wiecej,lepiej,taniej...
    Tak - oczywiście - mam konkurować z kimś kto jest na rynku
    od wieków...
    Wiadomo - zależy od branży. Zakłady fryzjerskie były - są - i będą.
    Co do nowych technologii- mawiają "there's no silver". Albo się
    jest najlepszym, albo się nie jest wcale. To przejaskrawienie, wiem
    ale oddaje istotę zagadnienia. Dlatego też zadałem "pytanie pomocnicze"
    Czy ma to być w szybkim czasie źródło utrzymania....

    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462