PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac ......? › Re: co wybrac ......?
  • Data: 2002-03-07 20:53:06
    Temat: Re: co wybrac ......?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Słuchaj romekk doskonale rozumiem że pracodawcy w tym kraju nie mają
    łatwo.
    Ja to wszystko wiem i rozumiem, tyle że jest węcej nieuczciwych niż tych
    drugich.
    Nie powiesz chyba że posunięcie w stylu zatrudnienia kogoś, gdzie obiecuje
    się tej
    osobnie złote góry, szkolenia i mówienie w stylu "u mnie się Pan dorobi
    samochodu"
    jest uczciwe, gdzie później po okresie probnym się rezygnuje z pracownika.
    A jaka prawda ? to taka że bierze się pracownika po to że jak się jest
    niewypłacalnym,
    to ta osoba ma być załóżmy informatykiem, bo poprzednio "prezes" takowej
    firmy
    korzystał z firmy outsourcing'owej, ale że jest obecnie niewypłacalny to
    wziął sobie informatyka
    od sieci. A potem jak spłynęła kasa to go jak psa na bruk, ani me ani bee,
    poprostu
    wynocha !!! I co powiesz o takim zachowaniu, skoro przed tem ani po, nie
    było stałego
    admina w tej firmie, a jedynemu przyjętemu obiecało się aż tak wiele ??????