PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 10:55:47
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. przyszedłem w garniturze (choć było naprawdę gorąco!!!!) a
    przesłuchujący
    > był ubrany w koszulce T-shirt oraz jakiś spodenkach - wg mnie, brak
    szacunku
    > dla mnie

    Chcesz pracować w branży a nie wiesz jakie reguły tu obowiązują. Twoje
    ubranie świadczyło, delikatnie mówiąc o braku szacunku dla zawodów
    związanych z informatyką. Gdybym to ja przeprowadzał rekrutację nasza
    rozmowa trwała by 2 sekundy (usłyszałbys tylko "żegnam").

    PS. Kiedyś byłem na rozmowie o pracę w jednym z dużych OFE i rozmawiałem z
    szefem IT, który był w połatanych spodniach i wytartej kamizelce skórzanej.

    wm