PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: "Witiia" <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: Tue, 17 Jun 2003 13:02:14 +0200

    > przedpisca zachowuje sie tak, jakby nie wiem jaka krzywde mu
    > uczynili, a tymczasem sa OK.
    > nie kazdy musi patrzec smialo w oczy.
    > nie kazdy musi silnie sciskac dlon.
    > nie kazdy i nie zawsze musi chodzic w garniturze (czy od niego _wymagali_
    > garnituru, czy to byla _jego autonomiczna_ decyzja?)
    > nie kazdemu (z przyczyn roznych) udaje sie odpisac _w terminie_.
    > Wielu w tej sytuacji (odmowa) nie odpisuje. Ci nie dosc ze odpisali to
    jeszcze
    > niemal w terminie. Ja ich nie bronie i nie chwale, ale to nie jest
    > ZLE traktowanie godne pietnowania.

    to ja jeszcze dodam o czymś o czym zapomniałem. Otóż po wysłaniu mojego
    podania dostałem zaproszenie na rozmowę. Tylko najśmieszniejsze było to, że
    to ja musiałem odpowiedzieć na zaproponowaną godzinę. Miałem wysłać maila
    lub zadzwonić. Przecież to jest śmieszne! Pracodawca powinien zadzwonić do
    mnie i w trakcie rozmowy umówić się na dany termin, a nie ja będę wydzwaniał
    do niego. Pierwszy raz coś mnie takiego spotkało, a byłem już na paru
    rozmowach i zawsze to pracodawca dzwonił do mnie na komórkę i umawialiśmy
    się na termin.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia