PracaGrupypl.praca.dyskusjeciezkie czsy › Re: ciezkie czsy
  • Data: 2002-12-04 15:40:22
    Temat: Re: ciezkie czsy
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...może ten mail kogos zdenerwuje ,,,ze dlaczego nie ja tylko inni , albo
    tez
    > jak śmie.....

    no cos Ty ;-))) ani dzial handlowy ani slask mnie nie interesuje. Zreszta,
    nie wysylalam tam mojego CV.

    > ile powiedzieć...chcialabym dostac ok 1800 netto :) !!! co wy na to???!!!!
    > czekam na wasze zdanie,,,pilne!!!!

    dla mnie malo, ale to wszystko zalezy co sie umie (a nie co sie studiowalo
    czy ze sie gdzies pracowalo), co bedzie robilo w dziale handlowym i dla kogo
    (w jakiej jest sytuacji finansowej) - tego nie napisalas.

    i mala podpowiedz, jak bedziesz w pracy uzywala jakiegos edytora to potrenuj
    pisanie na klawiaturze. Takie przecinki, kropki, spacje w nadmiarze i do tego
    w zlych miejscach wywoluje negatywne wrazenia a w dokumentach dla klienta sa
    dyskwalifikacja.