PracaGrupypl.praca.dyskusjeciezkie czsy › Re: ciezkie czsy
  • Data: 2002-12-04 19:21:53
    Temat: Re: ciezkie czsy
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czemu jej mowisz , ze za duzo chce, tyle sie wycenia to niech tyle
    zada -
    > nic ci do tego. Zawisc przez ciebie przemawia.

    nie przemawia, ale z doświadczenia wiem że przedobrzenie w postaci podania
    wyższej kwoty niż średnio reszta ludzi podaje, poowdoje że o drugim etapie
    możesz dziś pomarzyć, jak dziennie na rozmowy idzie 10 kandydatów i każdy ma
    atuty w rękawie !!!!
    żadna zawiść, tylko piszę o jej szansach versus żądaniach !

    > Informatyk to moze byc czlowiek od drukarek i kabelkow ( tu moze taka
    kwota
    > bedzie) i administrator systemu ( ale taki prawdziwy nie z nazwy), ktory
    > zarabia n*1800.

    zgadza się może być od kabelków i innych tam ... ale dziś ogólnie
    informatyk jest od wszystkiego, w bankach może nie ale w innych firmach tak
    !
    zauważ ze banki też zwalniają i nie są na tyle hojne aby dziś nawet adminowi
    z certyfikatami Cisco, SCO, Oracle 9i itd... w katowicach dać na początek
    wiecej niż te 1800zł !!!!!! Taka jest prawda i mnie nie przekonasz !!!!! No
    chyba że wejdziesz bocznymi drzwiami ... ale to inna gadka wtedy!!!

    Wrangler