PracaGrupypl.praca.dyskusjeciezkie czsy › Re: ciezkie czsy
  • Data: 2002-12-04 23:26:00
    Temat: Re: ciezkie czsy
    Od: "dynio" <t...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > zauważ ze banki też zwalniają i nie są na tyle hojne aby dziś nawet
    adminowi
    > z certyfikatami Cisco, SCO, Oracle 9i itd... w katowicach dać na początek
    > wiecej niż te 1800zł !!!!!! Taka jest prawda i mnie nie przekonasz !!!!!
    No
    > chyba że wejdziesz bocznymi drzwiami ... ale to inna gadka wtedy!!!

    chrzanisz waszmosc z calym szacunkiem ale za 1800 to sie nie da
    placac 1000 za mieszkanie, utrzymujac samochod i inne sprzety
    nie wspominajac o dokulturalnianiu bytu i rozrywkach
    zdaje mi sie, ze najwazniejsze to jest to co potrafisz
    jezeli potrafisz duzo i/lub [jedno b.] dobrze to znajdziesz jelenia ktory
    tego potrzebuje
    a posiadanie dyplomu nie swiadczy o faktycznych kwalifikacjach
    pzdr
    d.