PracaGrupypl.praca.dyskusjeciezkie czsy › Re: ciezkie czsy
  • Data: 2002-12-03 23:00:36
    Temat: Re: ciezkie czsy
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asim3h$rn2$1@news2.tpi.pl...

    > A nie jest tak ?, mam Ci dać email kumpla, sobie z nim pogadasz prywatnie

    Nie no stary coś pierniczysz.

    Do niedawna pracowałem w BZWBK w Data Center we wrocławiu
    i na kwotę 1800 netto to dziewczyna właśnie z Help Desku
    rzeczywiście mogłaby prychnąć kawą w twarz w trakcie rozmowy.

    O jej poziomie wiedzy już kiedyś pisałem więc nie będę
    się powtarzał bo pare osób (w tym ja) mogłoby się poczuć
    sfrustrowanych.

    Aha, dodam tylko, że pracownicy z Help Desku nie chcieli
    brać do domu służbowej komórki aby być tzw. On Call
    (płatne dodatkowo i to słono)

    pzdr

    Gluestick