PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: chyba jest coraz gorzej
  • Data: 2004-01-23 15:25:52
    Temat: Re: chyba jest coraz gorzej
    Od: "Kubik" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:buquj1$gcm$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Kubik" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Gratuluję podejścia... może jeszcze koledzy zaproponują pracę w domu
    > publicznym, albo taniec przy rurce, a może na ulicy stanie.....
    Nie mówię o poniżaniu się za świadczenie "usług".

    Czy uważasz, że zamiatanie na ulicy jest hańbiące? To jak określisz ludzi,
    którzy taką pracę wykonują?

    > No przecież jest na granicy ubóstwa!
    > Ludzie zastanówcie się! Wszystkim z takimi durnymi propozycjami, gorącą
    > życzę, by sami znaleźli się w podobnej sytuacji, nie ma to jak przekonać
    się na własnej
    > skórze!!!
    Nie rozumiem takiej mentalności. Nie mam co do garnka włożyć,
    ale ulicy zamiatać nie będę bo... no właśnie, bo co? Chociaż nie jestem
    jeszcze szczególnie stary i mam wyższe wykształcenie pracowałem już
    jako pomiatacz w magazynie, sprzątacz kuchni, przetykałem kible i czyściłem
    zarzyganą pościel. Teraz prowadzę własną firmę. Ale żadnych z moich
    wcześniejszych zajęć się nie wstydzę.

    pozdrawiam
    Adam