PracaGrupypl.praca.dyskusjechce sie zwolnic a nie moge › Re: chce sie zwolnic a nie moge
  • Data: 2006-04-10 14:59:33
    Temat: Re: chce sie zwolnic a nie moge
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@w...pl wrote:

    > Zgadzam sie, ale nie zawsze zmiana pracy podyktowana jest tym, ze szef
    > zle kogos traktuje. Czasem pracownik chce po prostu zmienic prace na
    > lepsza, bardziej rozwojawa, czy zwyczajnie lepiej platna.

    Ale wtedy rzadko sprawa stawiana jest "na ostrzu noza". Z pewnych
    doswiadczen znajomych wiem, ze sprawa tak jest stawiana zazwyczaj z winy
    pracodawcy, ktory nie dba o pracownika, stara sie go maksymalnie
    wykorzystac i jednoczesnie ma opory z tym, by pracownik odszedl... W
    wielu przypadkach bylo tak, ze pracownik na zlosc szedl na te 3 miesiace
    na zwolnienie lekarskie.... i pracodawca nic nie ugral i pracownik tez
    nie....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl