PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-07 11:58:11
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> wrote in message
    news:Xns942C730292337dupajasio@127.0.0.1...
    > Mariusz Jankowicz...

    > ROTFL :))))
    >
    > Są _bardzo_ podobne.

    ROTFL - dobry inzynier napierw definiuje co oznacza okreslenie "jezyki
    podobnie" a potem dyskutuje i tu mozemy sie zgadzac badz nie. Samo
    stwierdzenie "_bardzo_" to jakby glopawo wyglada.

    > Czy widziałeś/znasz języki takie jak Haskell, Lisp/Scheme, Forth,
    > Smalltalk, Prolog? To są języki niepodobne do C.

    Znam. Jak napisalem - kwestia definicji podobienstwa.

    To ja Ci podam mala liste i napisz, ktore jezyki z tej listy sa Twoim
    zdaniem podobne (byc moze uznasz, ze wszystkie): pascal, c, ada, fortran,
    algol, basic. Sa to starsze jezyki. Byc moze ludzie z wiekszym stazem,
    uznaja, ze roznice, ktore dla ciebie sa nieistotne dla nich sa diametralne.