PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-03 00:12:03
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci >news:20031101191842.302e6809.ninka@pierdol.ninka.ne
    t.usun...

    >a czy Ci ludzie to maja uposledzony mozg, sa slepi i glusi i juz sami ze
    >siebie nie sa w stanie POROWNAC sobie poziomu ksztalcenia na wlasnej
    >uczelni i innej?

    A maja dostep do danych?Czy uczelnie je udostepniaja?Proponuje wejsc na ich
    strony. Sa na nich spisy wykladowców czy asystentów, nie ma niestety ich
    ratingu.

    >Nie interesuja sie w ogole tym, co sie wokol nich dzieje?

    >I dlatego lepiej nie robic nic i czekac, az pracodawca sam przyjdzie do
    >Ciebie. Jasne.

    A czy ja twierdze, zeby nic nie robic?

    >O kurde, popatrz, a dokladnie to samo pisala Kania, z ktora tak
    >zawziecie polemizowales!

    Nie. Polemizowalem z jej teza, ze w Polsce nie ma bezrobocia.A w tej chwili
    próbujemy dociec, dlaczego mamy takich absolwentów jakich mamy.

    --
    pozdrawiam
    Jaroslaw Wiechecki