PracaGrupypl.praca.dyskusjebez autka ani rusz › Re: bez autka ani rusz
  • Data: 2003-09-25 12:28:21
    Temat: Re: bez autka ani rusz
    Od: "Barbara Stempien" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bkuko5$isb$1@news.onet.pl...

    > Hmm, niech pomysle... Taka, ze ide do pracy i po jakims czasie udaje mi
    sie
    > odlozyc tyle zeby kupic samochod, a potem pracuje dalej zeby miec na
    > benzyne. I taka, w ktorej jesli pracodawca wymaga ode mnie poruszania sie
    > samochodem, to mi ten samochod zapewnia.
    >
    > Aga

    Może być jescze ciekawiej - ogłoszenie w którym piszą że będiesz pracował we
    wspaniałej firmie, w młodym zespole...ble ble ble i dostaniesz samochód
    służbowy na okres próbny...
    A później co? No chyba że zarobisz na okresie próbnym tyle, że kupisz ..
    (ale bajki tu opowiadam :).
    Jeszcze jedna firma zaproponowała mi pracę i wymagane jest prawo jazdy -
    oczywiście jest samochód służbowy, ale pracuje "nim" już dwóch PH, a
    docelowo ma być 6 osób. Docelowo mam być też drugie auto.
    Każdy ma jeździć na spotkania samochodem - wyobrazacie sobie?
    Bo ja nie