PracaGrupypl.praca.dyskusjebez autka ani rusz › Re: bez autka ani rusz
  • Data: 2003-09-26 14:28:39
    Temat: Re: bez autka ani rusz
    Od: "mer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widocznie studenci sa teraz tacy biedni, ze nie stac ich nawet na bilety mpk, i
    > musza jezdzic wlasnymi samochodami :)))

    Kiedys podobno Ismelde Marcos pytano czemy nie wróci z wygnania do ojczyzny i
    odpowiedziala:
    - A jak mam wrócic, gdy mnie teraz nawet na kupno jednego samolotu nie stac!

    A wracajac do naszego tematu to masa samochodów jest pod kazda uczelnia w Polsce.

    Bardzo wielu naszych rodaków udaje, ze nie wie, iz decydujacym warunkiem zdobycia
    pracy jest
    posiadanie jakichkolwiek, przydatnych innym umiejetnosci, a nie koniecznie posiadanie
    narzedzia.
    Do kladzenia kafelków w lazience wybiora oczywiscie tego, kto to robi dobrze a nie
    tego, kto ma
    ladna kielnie.
    Gdy jednak nie dostaja pracy to robia analize ogloszen i wynajduja wymówke.

    mer