PracaGrupypl.praca.dyskusjebez autka ani rusz › Re: bez autka ani rusz
  • Data: 2003-09-25 13:15:59
    Temat: Re: bez autka ani rusz
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sądzę, nikt nie widzi nic złego w tych ogłoszeniach. Tyle, że padały
    > już na grupie stwierdzenia typu: "Jakie bezrobocie? Tyle jest pracy
    > tylko że się bezrobotnym pracować nie chce" albo "ludzie brzydzą się
    > pracy jako przedstawiciele".

    wiem, ze Ty tak nie myslisz, ale kilka razy spotkalem
    sie z wlasnie takim podejsciem do sprawy. ale to byly
    raczej wyjatki...

    I o to chodzi. Jak mogę szukać pracy jako
    > przedstawiciel handlowy, nie mając samochodu, skoro ogromna większość
    > pracodawców tego wymaga? A skąd mam wziąć na samochód nie mając pracy? Z
    > zasiłku nie wystarczy...

    rozumiem Cie. na taka prace (z samochodem) nie masz
    po prostu co liczyc. ale ja rozumiem takze takiego
    pracodawce. lepiej zatrudnic kogos z autkiem i dac mu
    ryczalt na paliwo, niz _ladowac_ sie w kredyty na kolejne
    samochody...
    Ty, jak sadze, tez bys kombinowal podobnie :-)

    > pozdrawiam

    ja rowniez

    > Rafti

    -GB