PracaGrupypl.praca.dyskusjeaudit czy audyt? › Re: audit czy audyt?
  • Data: 2006-05-07 22:52:46
    Temat: Re: audit czy audyt?
    Od: "sarra" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Błąd - i wszystko jasne, nie ma takiego słowa. Bo tłumaczenie jest błędne.
    > Trzeba poprawić błąd i będzie "kontroler finansowy", tylko czy to nie
    brzmi
    > za pospolicie? ;-) Audyt to brzmi tak poważnie i groznie. Spoko jak tak
    > dalej pójdzie to będziemy chodzić po walkach i workować w officach.
    Medical
    > meni i nurse ostatnio strajkowali.

    kontroler finansowy to cos innego niż audytor.
    w zasadzie tłumaczyc to na siłę nie ma sensu
    niektóre rzeczy lepiej zostawic takimi jaki są

    > I znów błąd, o którym wszyscy wiedzą, a wystarczy zajrzeć do słownika
    > ang-pol

    mój słownik twierdzi że "audit" to rewizja finansowa
    i też nie do końca trafione, bo własnie audyt wewnętrzny czy zewnętrzny
    zajmuje się nie tylko finansami
    audyt to w zasadzie tak kontrolapołączona z testowaniem
    tak w ogóle to rewizor finansowy tez brzmi dumnie ;)

    > Zupełnie błędnie, kłamstwo po stokroć powtórzone staje się prawdą...
    > Ostatnio jest modne "briefing prasowy" - następne kretyństwo
    > pseudo-inteligentów z tytułami mgr Czemu nie mówią press briefing...

    mnie się najbardziej podoba "ewaluator" od "evaluator" czyli o ile wiem po
    prostu tester