PracaGrupypl.praca.dyskusjeakcja › Re: akcja
  • Data: 2004-08-28 10:56:12
    Temat: Re: akcja
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Praca za takie pieniądze to zdzierstwo. Znam w swoim otoczeniu pracodawców
    > którzy za takie pensje zatrudniają ludzi a sami budują juz nie domy a
    > palace. To jest słuszne uważasz? Do tego ma ten kraj dążyć?
    wiesz, chyba lepiej mysleć za siebie a nie za innych. jezeli potrzebujesz na
    szybko zarobku to takich firm jest na pęczki, a wiadomo że za grosze nie
    będziesz żyć wiecznie. Póki nie ma czegoś lepszego to warto się chyba
    trzymać czegoś co daje cokolwiek większe od nic. takie jest moje zdanie.

    a że sa pracodawcy tacy jak wspomnasz, to ja mam to gdzieś. dla mnie jest
    istotne czy zarobię. jezeli mało, to szukam lepszego płatnika. i póki sie
    nie uda mieć lepszego, to chyba warto mieć chociaz grosze. ale sie chyba
    zacząlem powtarzać :)