PracaGrupypl.praca.dyskusjeakcja › Re: akcja
  • Data: 2004-08-28 21:05:15
    Temat: Re: akcja
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "_Zibi_" <n...@w...com> wrote in message
    news:cgqnkk$p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Tak może masz rację.Wolontariat? To praca dla majętnych jak możesz
    pomagać
    > innym będąc biednym?

    Można pomagać będąc biednym, ale praca w czyjejś firmie za darmo to
    napewno nie wolontariat.
    Wolontariat to może być gotowanie obiadów ubogim albo dawanie za darmo
    korepetycji tym, których na to nie stać.
    Spotkania z klientami albo wykonywanie kosztorysów nijak się ma do
    wolontariatu jest to tylko odmiana niewolnictwa, które zresztą promuje
    nasz rząd.

    Ale wierzcie
    > mi spędziłem na przełomie lat 90 dwa lata w Niemczech, później
    przerwa i w
    > ostatnim roku wschodnie Niemcy ale taki pawianów tam nie widać.

    U nas nie było rewolucji. Nie w sensie krwi na ulicach ale radykalnej
    zmiany struktur społecznych. Dawni czerwoni kacykowie dalej nimi są
    tylko pod innym sztandarem. Dokooptowano tylko paru ludzi "spoza".