PracaGrupypl.praca.dyskusjeakcja › Re: akcja
  • Data: 2004-08-28 12:37:58
    Temat: Re: akcja
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po za tym co to jest 600zł?
    przecież nie mówię, że praca za kilkaset złotych jest wystarczające. w
    momencie jak nie masz lepszej pracy, to bierzesz co jest. i szukasz czegoś
    lepszego. a dopóki nie znajdziesz, to lepiej chyba robic cokolwiek i miec z
    tego kasę

    > Jeśli jesteś samotny mieszkasz u rodziców to jest jednoznacze że jesteś na
    > ich garnuszku bo nie jesteś w stanie ponieść kosztów jakie za sobą niesie
    > normalne życie. Jeśli masz rodzinę wpadasz w długi bo ciąży na Tobie koszt
    > utrzymania rodziny ktorej za tą pensję nie utrzymiesz.

    chociazby po to, żeby miec co jeść. a długi.. przez ro że własnie zbyt długo
    myślałem o satysfakcjonujacej mnie pracy a nie o zarabianiu jakkolwiek na
    dom popadłem w kilka tysięcy długu. i teraz powolutku spłacam. a własnie
    swoje "przebudzenie" zacząem od tego, że przez kilka dni po 10 godzin
    dziennie zarobiłem całe 200 zł. nie duzo? starczyło na kilka dni jedzenia.
    nie było pożyczone, nie było ukradzione, było wypracowane.
    i jedncześnie szukałem dalej. i teraz też szukam dalej, pomimo że juz mam
    kasę lepszą niż wtedy...
    a swoją drogą, to iałem już kilka razy w życiu pracę dzieki której
    zarabiałem naprawdę fajne pieniązki. i później to cholerne myślenie "że
    skoro mogłem zarabiać po 8 tysięcy miesięcznie, to nie satysfakcjonuje mnie
    praca za 600". i tym samym się zrobiło tak, że nie pracowałem, straciłem
    kontakt z rynkiem i musiałem zacząć od początku.
    mimo wcześniejszego przyzwyczajenia do jeżdżenia sobie np. co tydzień
    autkiem na wycieczki po kilkaset kiometrów itp.
    a teraz, cóż, jest cieżko, kredyty niepotrzebnie nabrane i muszą byc
    spłacone. i nawet z 600 zł trzeba umieć odłożyć "na czarną godzinę". bo i
    praca za 600 zł może się skończyć z róznych powodów. mimo wykształcenia,
    doświadczenia, chęci itp. nie ma pracy, nie ma kasy. a tej zawsze może być
    więcej
    gromax