PracaGrupypl.praca.dyskusjeakcja › Re: akcja
  • Data: 2004-08-28 19:47:06
    Temat: Re: akcja
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cgqirr$8cf$3@news.onet.pl...

    > jeśli nie
    >
    > Proszę Cię nie używaj nazwy wolontariat do nazywania pracy za darmo
    > dla jakiegoś właściciela.
    > Wolontariat to praca w dużym skrócie społeczna a nie dla prywaciarza.

    Tak może masz rację.Wolontariat? To praca dla majętnych jak możesz pomagać
    innym będąc biednym?
    Czy ktoś biedny zakupi dla szpitala drogie przyrządy? Odpowiedź oczywista -
    nie.
    Może mieszkam nie w tym miejscu Polski co należy. Wpieprzają mnie może te
    polskie pawiany które dorobiły się majątku na grzbiecie innych. Ale wierzcie
    mi spędziłem na przełomie lat 90 dwa lata w Niemczech, później przerwa i w
    ostatnim roku wschodnie Niemcy ale taki pawianów tam nie widać. Co rusz to
    obwarowana chałupa, debilne alarmy grzmią za dnia i w nocy kiedy pawiany
    wyjadą. Ludzie mieszkający od jakiegoś czasu poza granicami kraju, wracają
    robią wielkie oczy na to co widzą. Nikt w krajach bogatszych od Polski nie
    obstawia się tak naocznie z swoim statusem. Ba, poznałem w Niemczech znanych
    bogatych ludzi ale nie było w nich tyle pychy. Inna sprawa nie zrozumie tego
    co piszę Polak mieszkający w biedniejszych okolicach kraju. Bo to jest tak
    jak ze mną zostałem zaproszony na pewne ogólnopolskie spotkanie. I było
    kilka osób między innymi ja które dotarły tam bez gotówki w portfelu mocno
    zaskoczone że tu nie ma bankomatu i nie można płacić kartą. Anomalia jakie
    są w tej chwili w Polsce to cała historia.