PracaGrupypl.praca.dyskusjeakcja › Re: akcja
  • Data: 2004-08-28 12:09:27
    Temat: Re: akcja
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:cgpo7c$4cp$1@inews.gazeta.pl...

    > wiesz, chyba lepiej mysleć za siebie a nie za innych. jezeli potrzebujesz
    na
    > szybko zarobku to takich firm jest na pęczki, a wiadomo że za grosze nie
    > będziesz żyć wiecznie. Póki nie ma czegoś lepszego to warto się chyba
    > trzymać czegoś co daje cokolwiek większe od nic. takie jest moje zdanie.

    Po za tym co to jest 600zł?

    Jeśli jesteś samotny mieszkasz u rodziców to jest jednoznacze że jesteś na
    ich garnuszku bo nie jesteś w stanie ponieść kosztów jakie za sobą niesie
    normalne życie. Jeśli masz rodzinę wpadasz w długi bo ciąży na Tobie koszt
    utrzymania rodziny ktorej za tą pensję nie utrzymiesz.