PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnowu o ulotkach ;) › Re: Znowu o ulotkach ;)
  • Data: 2004-06-13 10:32:16
    Temat: Re: Znowu o ulotkach ;)
    Od: "Piotr SQ9FK" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co komu na Slasku ulotki np z Krakowa ?

    Nie chodzi mi o ulotki ... ale np Tsco czy inne hipermarkety jakies
    powazniejszej firmie zlecaja roznoszenia katalogow promocyjnych po domach
    itd ...

    Dlatego sie spytalem o taka mozliwosc bo kolega mi cos wspominal o tym ze np
    Media Markt w Zabrzu i cale M1 korzysta z glownej firmy ktora jest w
    Krakowie ...

    Pozatym i tak wogole nie ma na tej grupie odzewu co do roznoszenia wiec
    widze ze nie ma sensu kolejny raz walkowania postu :( Bede musial dorwac
    kolesia ktory roznosi po moim osiedlu ... lub jakos inaczej dostac info co i
    jak :(

    Pozdrawiam !
    SQ9FK
    Piotr z Zabrza