PracaGrupypl.praca.dyskusjeZbieranie truskawek › Re: Zbieranie truskawek
  • Data: 2006-06-20 11:06:08
    Temat: Re: Zbieranie truskawek
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Elminster porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chciałbym wiedzieć, czy ktoś zbierał już może truskawki? Mam
    > kilka pytań do takich osób:
    Moze doswiadczenia nie z Danii a z Polski i nie moje a rodziny/znajomych
    > 1. Ile kilogramów na godzinę przeciętnie zbieraliście?
    Jak niewprawiony, to ~100kg/dziennie. Jak wprawiony, to wiecej (nawet do
    150kg/dziennie)
    > 2. O czym warto pomyśleć i co wziąć przed takim wyjazdem
    > (ochraniacze na kolana?)?
    W Polsce znajomi/rodzina nie uzywali zadnych ochraniaczy. I nie slyszeli
    o nikim zeby uzywal
    > 3. Jak było? Bardzo ciężko, czy idzie się przyzwyczaić po kilku
    > dniach?
    Do wszystkiego idzie sie przyzwyczaic. Znam 15-16letnie dziewczyny
    jezdzace na truskawki i dajace sobie rade
    No a mysle ze zbieranie truskawek w Polsce niewiele sie rozni od
    zbierania truskawek w Danii :)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl