PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakres obowiązków - opieka informatyczna › Re: Zakres obowiązków - opieka informatyczna
    From: Krzysztof Drewicz <h...@g...tam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.comp.pecet,pl.comp.networking
    Subject: Re: Zakres obowiązków - opieka informatyczna
    Date: Tue, 20 Jan 2004 23:20:02 +0000 (UTC)

    ["Followup-To:" header set to pl.comp.networking.]
    On 2004-01-20, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Nie jestes wlascicielem tych komputerow i ten podpunkt jest po prostu
    > nielegalny i sprzeczny nawet z logika. To wlasciciel dostarcza licencje,

    Proszę o pl.soc.prawo z legalnością takiego rozwiązania, bo:

    > a ty instalujesz tylko windows na jego komputerach.

    To Ty wklepujesz nr seryjny i klikasz 'Akceptuj'... sprzedawcy sprzętu z
    preinstalowanym word+windows cofają jakimś szklarzem do poziomu 'podaj
    klucz'.
    Znając specyfikę pracy w takich miejscach to 3/4 softu będzie nielegalna
    albo nie można będzie udowodnić jego legalności, a to problemy z
    OEMami, a to część zakupiona na EDU a używana owszem również w dziale
    oświaty ale w Biurze a nie do dydaktyki, kilka Selectów dla
    administracji jak jakiś starosta/wojewoda miał biegłego misia od licencji,
    pewnie ze 100 programów klasy demo winzipa których imo nie można używać
    bez zapłacenia. Kiedyś natknąłem się w UG na jakiś program hm panie na
    niego mówiły 'najstarszy program do geodezji/architektury', jeszcze na
    btrieve, wybrałem opcję zrób kopię a tam jak wół: arj mówi że jest nie
    licencjonowany :( Kwiatków takich pewnie jest więcej, również w drugą
    stronę, w księgach inwentarza stoi że jest, na półce i hdd brak.

    kd.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej