PracaGrupypl.praca.dyskusjeYork Advertising - przestroga... › Re: York Advertising - przestroga...
  • Data: 2005-01-06 10:42:11
    Temat: Re: York Advertising - przestroga...
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:cri7ph$ikd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No, właśnie miałem napisać Alpinowi, żeby wrzucił tu treść ogloszenia.
    > Będzie corpus delicti :-), ale ważniejsze że inni będą wiedzieli jak
    > taka lipa może wyglądać.

    Z artykulu wynika, ze to jest to co sie pokazuje co tydzien w dolnoslaskiej
    GW - mniej wiecej "Do agencji reklamowej, mlodych, bez doswiadczenia, na
    rozne stanowiska".
    W pewien sposob obluda GW, ze pisza o tym potepiajace artykuly, a ogloszenie
    pozwalaja zamieszczac - zwlaszcza ze jest w ogl. drobnych i nie straciliby
    wiele kasy odmawiajac.

    I.